gulay41 Kizlar 3 gündür kasiklarimda adet ağrısına benzer ağrım var,nts de sancı çıkmadı, idrar yollarında enfeksiyon da yok sizde durumlar nedir😪😪
Hilal1608 gulay41 aynı sey bendede oldu kuzum bende 34 haftalığım idrar yolu enfeksıyonuda çıktı bide kum ve taş düşürüyormusum antıbıyotik ve toz ilaç yazdı bide idrar kültürüne baktır istersen benim idrar kültüründe çıktı
2022bebeki gulay41 Bende de benzer şikayetler var henüz nst ye girmedim,enfeksiyon çıktı bugün idrar yolunda ondandir diye düşünüyorum. Bir de idrar kültürünuze bakitin onda da sorun yoksa yalancı sancı kasilmalar olabilir
Tugcelb Benim 33te başladı belimde kasıklarım adet ağrısı gibi doktor yalancı sancılar olabilir dedi. Şuan 35+1 iz
Historiceee Bugün 33+0 olduk ilk kez dışarıdayken şiddetli ağrım oldu. Bir an acaba doğuruyor muyum dedim resmen. Üstelik daha kanala bile girmedi bebeğim.
edanur44 gulay41 aynı aynı belim agrıyo ayrılıyo sanki belim sırtıma vuruyor ağrısı sağ tarafımda ara ara kendni toplayıp sertleşme oluyo nts de benim de sancı çıkmıyor maalesef
Aysunbuket24 33+5 im vajinal bölgede özellikle uyurken dönerken ağrı normal mi yürürken sanki ön tarafa düşecek gibi bir ağrı …