BBussra Kızlar merhaba 14 haftalık hamileyim.Oksapar 4000lik iğne kullanıyorum.Normalde hergün aynı saatte kullanıyorum. İlk defa bugün 45 dakika geç kullandım.Birşey olur mu endişeleniyorum 😕
Serap05 Bişey olmaz merak etmeyin rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bizde sizden bir hafta öndeyiz
Rahimezcan Bende kullanıyorum akşamları ama her gün aynı saatte vurunmuyorum sıkıntı olacak bi durum değil merak etmeyin
BBussra Teşekkür ederim hepinize.Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah.Öncesinde pıhtılaşma problemim yüzünden 4 defa düşük yaptığım için endişelendim.Hem iğne hemde coraspin yüzlük kullanıyorum bende.
Kubraadana3501 BBussra canim merhaba ben de daha dusuk yaptım dusuklerin nasil başlıyordu anlatir miain lutfen
BBussra Evet bu gebeliğimde de ilk başta kanama oldu hatta gene düşüyor sandım ama çok şükür tutundu canım.
BBussra Bir kaç gün sürdü sonra durdu hatta 1 hafta sonra bir daha 1-2 günlük lekelenme oldu.Ama ona rağmen bir sorun olmadı bu sefer canım.
Happyhappy__ BBussra kaçıncı haftada kanama oldu peki. Bende pıhtı bozukluğu var genetik testte öyle çıktı
Serap05 Yok hiç olmadı sadece iki leke tek gördüm oda yerleşme kanaması zaten bir tek oradan anliyom hamileyim ama hepsinde oldu oda iki leke kendiliğinden geçti ama düşük ilacı kullanıyorum ve her hafta iğne yapıyorum düşük inesi oda tedbir amaçlı yani
Happyhappy__ Serap05 düşük ilacını bende kullanıyorum progestan sabah akşam sadece alıyorum oda fitil olarak. Siz hangisini kullanıyorsunuz