Doğumumun üzerinden 48 gün geçti sütlü kuzum yanımda uyurken doğum hikayemi yazmak istedim.
39+0 da rutin kontrolume gittim doktor bebeğin suyunun azaldığını iki gün sonra tekrar gelmemizi azalma devam etmişse doğumu başlatacağını söyledi. İki gün sonra sabah ilk randevuya gittik ne olur ne olmaz diye hazırlıklı gitmiştik. Doktor baktı su yine azalmış dedi doğumu başlatalım yatış işlemlerini başlatın. Tabi beni aldı heyecan hiç sancım yok nasıl olcak diye düşünyorum yatışım yapıldı beni sancı odasına aldılar içeriye eşimide annemide almadılar doğum olana kadar yanıma kimsenin gelemeyeceğini söylediler ilk başta üzülmüştüm ama sonra iyki öyle olmuş dedim. Sabah 10 da suni sancıyı taktılar lavman yaptılar suni sancıyla normal doğum olmazsa sezeryene alırız dedi doktorum. İlk başlarda dedim suni sancıyıda abartıyorlar adet sancısı gibi bişeymiş falan zaman ilerledikçe öyle olmadığını gördüm epidural istemiyordum normalde ama sonra hemen epidural takın dedim:) neyse suyum da gelmemişti ebe suyumu patlatıondan sonra sancılar daha sıklaşmaya başladı. Kendi sancım hiç yoktu ama 2 cm açıklığım varmış hastaneye gittiğimde suni sancıyla beraber 4 cm olunca epidural takıldı ama benim için zor oldu. Belime dokunulumca tik oluyorum gülme tutuyo doktor takmaya uğraşıyo derken en az 5 kez falan deneme sonucu takıldı sonunda. Açılma 6 cm olunca pilates topumda hareket yaptırdılar sonra baktılar tam açılma olmuş öğleden sonra saat 15. 45 de doğuma alındım 16. 05 de oğlum kucağımdaydı çok farklı güzel bir duygu. Dikişler atılırken bi yandan oğlumj izledim. İşlem bitince beni odaya götürdüler oğlumı kısa bir süre solunum cihazına aldılar sıkıntı yokmuş ama öyle gerekmiş bi 10 dk sonra oğlumu getirdiler odaya minicik çok tatlı minnoş bişey:) doğum için yatış yapıldığından doğum gerçekleşene kadar yemem içmem yasaklanmıştı çok susadığımdan doğumdan sonra 1 gecede 10 litereye yakın su içmişimdir:) yanımda giderken humana süt yapan çay ve promalt götürmüştüm ve bol bol hurma yedim sütüm hemen geldi çok şükür. Ve aradan 48 gün geçti bile zaman nasıl geçiyor anlamıyorum renk geldi hayatımıza sütlü kuzumla beraber. Allah herkese güzel kolay doğumlar nasip etsin:)