Anna-aslan 35+3 haftalık olduk dün sancıyla hastaneye gittim. Bebeğin suyunda azalma olduğunu söyledi. Perinotolojiye gönderdi doktor yarın muayeneye gideceğim nasıl ne şekilde muayene ediliyor bilgisi tecrübesi olan var mı acaba ?
Birprensannesi96 Ayni haftadayiz bendede azalma var sende kac amniyo sivisi?bende 75ml..1hafta sonra yeniden bakicaklar eger azalma olursa gene bebeyi goturucekler sezeryanla
Anna-aslan Birprensannesi96 benim ml olarak söylemediler perinotolojiye gönderdi orası mi bakıyor ml değerine benim ilk doğumum sezeryan oldu yarın ml baktiktan sonra doğum olabilir mi sizce
Birprensannesi96 Anna-aslan valla ben turkoyede nasil kontrol ediliyor bilmyorum ama Azerbaycanda ultrasonla suyuna flaan bakiyolar..benim doktorum 75den 50lere 40lara duserse alicakmis bebeyi.,zaten risk yokmus ciyerleri falan acilmis hersey normal erkende alsalar
Songulll46____28 Birprensannesi96 canım bende şuan aynı haftadayım benimki de 70 dedi sen ne yaptın doğum yaptın mı nasıl geçti süreç biraz bahsedermisin 50 ye düşerse alırım bebeği dedi