Dmrbs18 Meys benimde az dediler 20 haftada peritonelji bölümüyle bir ilerliyoruz daha sık takip altında olunulması lazım .ve bana kan sulandırcı verdiler hem içiyorum hem karından iğnesini oluyorum çok şükür düzeldi biraz 32 haftaya kadar devam edicem . Bol su ve havuç suyuda iyi geliyo diyolar
2022bebeki Meys Deveci armudu, havuç suyu, protein ağırlıklı beslenme, tuz ve salamura urunlerinden uzak beslenip bol su içmelisiniz
Tugbaysima Benim de 38. Haftada azalmaya başladı 40. Haftadayım hala sınırda diyorlar inşallah sorun çıkmadan doğururuz
Pnryigiter Tugbaysima benimde aynı şekilde 38.haftadayım 36.haftada azalmaya başladı her hafta kontrol ediliyor bugün yine bakıldı az ama nst iyi çıktığı için bekliyor doktorumuz
Meys Dmrbs18 kan sulandırıcı corasprin kullanıyorum.ücuz olduğu için perinatolojiye gidiyordum bebeğin birinde skıntı.cikti inşallah düzelir ilerleyen haftalarda
Kzym90 Bende de amniyon sıvısı azlığı var, suan 23+5 haftalığım, cocukta fiziksel hicbir sıkıntı yok cok sukur ama ileriye doğru ne olur bilemeyiz ddi doktor, moralim bozuk, havuc suyu ve bol su önerdi, suyu takip edilecek dedi.
Serap05 Benimde suyum az dedi doktor 16+6 bir hafta geriden geliyor detaylıya baksın dedi devlet hastanesi dedi normal özel dedi az kafam karıştı havuç yiyorum armut ve muz bol bol su inşallah etkisi olur