Cubukmakarna
Of aslında benim mantıkta o olduğu için belki de kararsızım.
Birde bütün sancıyı çekip acilen sezaryena alınmak, birde üstüne şekil bozukluğu, oturamamak, bari en azından sezaryen olayım da tuvalete rahat gideyim düşüncesi.
Bunları düşününce sezaryen hep ağır bastı bende..
Ama şimdi de acaba o dikiş izi çok kalır mı, çok mu zorlanırım toparlanmakta diyorum, ilerde çok mu çekerim ağrısını diye düşünüyorum.
Ablamların 3’ü sezaryenlı hiç bir sıkıntı da yok aslında.
Şu an annemin yanındayım 15 günde toparlanıp evime dönmek istiyorum ve gideceğim şehirde kimsem yok o dikişlerle kendi başıma yeter miyim?
Kafam da deli sorular.
Ama sizin mantığınız da benim mantığım da şu an için 🙈