mommytobe_ Tgbclk canim benim esimin de morfoloji degeri 3 tu ben iki ay boyunca ibrahim saracoglunun keciboynuzu cayini gunu gunune icirdim ve onerdigi e vitaminini kullandirttim iki ayin sonunda degerleri duzeldi rabbim evladimizi nasip etti. Keciboyunuzu cayiyla e vitaminini arastir derim ben. Uc bucuk yillik evliyim. 15 ay boyunca da cocuk icin cabaladik. 15 ay sonunda hamile kaldim
Tuche89 Tgbclk Eşinin durumu kötü değil. Normal yolla olur. Benim eşimin morfoloji 0 dı Dna hasarı vardı ve hareketlilik düşüktü.Sizin tüp bebek dışında olmaz dediler. Tüp denedik. Hiç tutmadı. 5 sene sonra kendiliğinden oldu luan 10 haftalık😊 Ne doktorlara gittik ne keçiboynuzları ne ilaçlar. Hiç bişi fayda etmedi. Ne zaman vazgeçtik bi baktık olmuş.Buda bizim sınavımızdı. Hiç sıkma canını sizin durm bizden daha iyi.Bu tüp bebek işlerinin çoğu artık ticaret kapısı malesef😔 insanların umutlarını çalıyolar.Nacizane tavsiyem kafandan ne zaman atarsan o zaman gelicek😉
Tgbclk emir_01 evet ürolojiye göstermedik ama benim bugün rahim filmim vardı testte bugün verdi eşim sonuç hemen çıktı kadın doğumcum değerler çok kötü değil sayı hareket iyi morfoloji 2 bizim 1 sene öncesinde 0 dı morelim yerlerdeydi o süre zarfında keçiboynuzu kür neler yapmadık ki şimdi az yükselmiş tüp bebeğe başlayacaktık doktor durdurdu yaşınız genç az daha bekleyin dedi öyle az daha bekleyelim diyoruz
emir_01 Tgbclk bizim morfolojide suan 0 dr bi ilac yazdimi size 0 oldugu donem biz daha yarin gosterecegiz
Aysu35 Tgbclk morfolojı 1 ve hızı ılerı 0ıle gebe kaldım keçiboynuzu özü prodekplass evicap ve kuruyemıs yedı esım
Meliko emir_01 proxeed diye bi takviye var bi deneyin isterseniz bi de dr mfk var onun takviyelerine bi bakın
Tgbclk emir_01 canım bizim 1 sene öncesi 0 dı tabi bizde morel yerlerdeyi biz keçiboynuzu pekmezi fındık fıstık sigarayı bıraktı o günden sonra bizi o derece etkiledi yani yanıklar baharat var o bize 3 aylık kür verdi eşime kullandı onu bence onunda etkisi olduğunu düşünüyorum şimdi bugün test verdi sonuç bu düzelmiş azda olsa inşallah doğal yollarla gebe kalırım yoksa bizde tüp bebek yapacağız ..
emir_01 Meliko arastiriyoruz suan bide yarin dr sonuclara bakacak insallah kotu konusmaz tup bebek icin maddi durumumuz yok
Lazistan Bizde de spermde sorun vardı çakşır otu ve deve dikeni suyu kullandık 1 ay üroloji doktoru şaşırdı spermlerde fark var diye deneyim derim zaten doğal bir yan etkisi yoktur aktarcı size anlatır
Tgbclk Ceyda76 tüp bebek için az daha bekleyelim diyoruz doktorda dedi normalde tamam der paraya bakar ama bekleyin dikkat edin yediklerinize inşallah olur dedi büyük ihtimal birazda yaşımızdan dolayı çok gençsiniz dedi
Melekgul Merhaba benim eşiminde morfoloji 0 doktor bunu önemsemedi bile sadece hareketlilik çok az düşük dedi sabah akşam keçiboynuzu özü içti, emodex diye vitamin verdi 1. Kutu bitti( hatta 2. Kutuyu almıştım) hamile kalmışım şu an 5 aylık hamileyim
emir_01 Melekgul gervektenmi suan cok mutlu oldum okuyunca saglikla kucaginiza alin insallah kadin dogumcumu verdi vitamini
Melekgul emir_01 evet profesör verdi bende test sonucunu görünce araştırdım canım sıkıldı ama doktor benim de morfoloji 0 aslanlar gibi oğlum var deyince içim rahatladı morfolojinin konusunu bile açmadı hareketlilikten konuştu hep
Tgbclk mommytobe_ çok sevindim bizde aynı yazıklarını uygulayalım inşallah bizede Rabbim nasip eder 1 buçuk senelik evliyiz biz
2pasaannesi mommytobe_ bunu ben de yaptım video ne diyorsa harfi harfine ve eşimin değerleri uçtu zaten ikinci ay hamile kaldım.
Tgbclk mommytobe_ e vitaminin ismi ne tam olarak canım bizde alalım ondan birde sen ek bişey kullandın mı kendin için