Cerentuna Kızlar en son 22 Aralık tarihinde detaylı ultrasona gittim herşey yolundaydı doktorum herşey yolunda olduğunu söyledi ama ara ara belirtilerim azalıyor ve kafamda çok kuruyorum herhangi bir lekelenme vs yok sizde durumlar nasıl ?
1prensannesiiiii Cerentuna bende çok çok aşağıda hatta özel bölgede hissediyorum çoğu zaman hareketlerini sizde de oluyo mu acaba🙄
323832 Cerentuna ayın 22 bende girdim detayliya bi sorun yoktu hareketlerini net hissediyorum zaten bence normaldir icini rahat tut
323832 1prensannesiiiii onu doktora bende sordum detaylida karnimin alt tarafinda kasikta hissediyorum demistim doktor bebegin pozisyonu normal o hissettiğin ayaklari dedi ayaklari asagida duruyo demisti
Cerentuna 323832 gün içinde hareketlerini hissediyorum ama sürekli hissetmiyorum daha yeni yeni hissetmeye başladım zaten umarım hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza
323832 Meys masallah üçüzlerde alan dardır bende oyle cok asagida hissediyordum doktor ayaklarini hissediyorsun dedi yoksa bebek normal pozisyonda demişti sende doktora sor icine sinmiyorsa