Sla8995 Selam kızlar, bugün Detaylı ultrasonum vardı ay ama doktor bastırdı ya hep ultrasonu bebek dönmedi falan dürttü böyle diyecektim hocam ne yapıyorsunuz 😂😄korktum yaa 🥺🥺 sizinde oldu mu Detaylı da doktorun boyle bastırdığı 🤨🤨
Meliko 123esr_ bence bebekle alakalı yani o anki pozisyonu ile ben iki defa girdim zehirli guatr olduğı için ikincide bastırmadı oğlumun pozisyonu çok iyiydi ve uyanıktı ilkinde uyuyordu elini yüzüne kapadı ve hep sırtını dönmek istedi😂
Meliko Aysenur222 20-25 arası sanırım ben 21 in sonunda gitmiştim kalple ilgili en detaylı şeyleri çünkü 22 de görüyo
Meliko Sla8995 bi taraftan ultrason probu diğer taraftan kendi eliyle bebemi ortada sıkıştırmıştı ya felaket acımıştı canım😂😂
Zekiye_27 Bugün bende girdim yüzünü göremedik çıktım biraz dolaştım çikolata falan yedim geri girdik gösterdi hem cinsiyetini hem yüzünü miniğim 🥰ama öyle bastırmadı hiç jel sürdü hafif hafif çok güzel geçti