Kızlar bir şey sorcam benim ilk gebeliğim ve tesettürlüyüm doktora gittiğimde sıra beklerken çoğu hamile bayan elbise giyiyor muayene sırasında nasıl oluyor elbiseyle karnını acmak zor olmuyor mu bende elbise giymek istiyorum ama acıkcası muayene zor olur dıye çekiyorum sonucta karından bakılıyor