Burcuuuuu Muayeneye gittim sancım 100 e vurdu ama ben hissetmedim ve muayene etti acil sezeryana aldı doğum hikayemi ins anlatırım
Burcuuuuu Anneyimmm34 Anneyimmm34 yok çok şükür ama biraz solunum sıkıntısı yaşamış benim ara ara ağrım oluyordu ama nst de ağrı hissetmedim sadece aşırı baskı hisediyrofum bebek çok ittiriyordu