hayalperest2310 kizannesii17 ben kullanıyorum bana daha pratik geliyo doktoruma sordum sakınca görmedi
Yagmurrr98 kizannesii17 Göbektenn alttaki tüyleri ben göremiyorum açıkçası nasıl olucak bı fikrim yok
kizannesii17 Ayy bende son 99 ne zaman diycem üçlü rakamlardan nasıl dusucem diyip dururken şimdi son 40 günüm kaldı çok şükür 🥺😍
KeremikoBayky Jilet daha iyi olacaktır canım kimyasal madde beni tedirgin ediyor açıkcası solumak zararlı olabilir ne olur ne olmaz