1oguzannesi Bir kaç gündür ağır hastaydım boğaz ağrısı grip ateş halsizlik, bugün de eşimle 9 aylık bebeğim hastalandı oğlumda şuan huzursuzluk hafif ateş var ne yapmalıyım çok ağlıyor sanırım domuz gribi geçiriyoruz 🥺
Elyesa 1oguzannesi doktor tavsiyesiyle yol alın bence, evde yapılacak çok bişi yok burnunu açık tutmanız lazım ve bol bol emzirmek lazım Allah şifa versin inşallah
Deletedmom_7156 1oguzannesi bizde ayni belirttileri yaşıyoruz 11 aylık bebeğim 3 buçuk 4 haftadır böyle hastaneye gittim 5-6 kere ilac verdiler tahlilleri temiz çıktı ama bi toparlanamadi haylen aynı doktor salgin var dedi ama bilmiyorum şimdi böyle okuyunca tedirgin oldum😔 Ayy inşallah böyle bişey olmamıştır
Nurcann07 Domuz gribi (influenza) test ile anlaşılabilir. Benim kızımdada olmuştu halasından kapmıştı oda okuldan. Test ile baktılar pozitif çıktı onun ayrı bi ilacı var kızım şurup olarak halası hap olarak kullanmıştı geçmişti.
1oguzannesi Nurcann07 bizde test verdik şimdi ama negatif çıktı, baya halsiz ve huzursuz ilk kez böyle olunca tedirgin ediyor beni
1oguzannesi Deletedmom_7156 gittik test verdik acil tıklım tıklım dolu çocuk ve bebeklerle valla salgın varmış, negatif çıktı çok şükür domuz gribi değil . Ama çok huysuz huzursuz saatlerdir ağlıyor
Deletedmom_7156 1oguzannesi bugün özele götürdüm kaninda mikrop varmış ondan öyleymiş bizimkide sonunda noldugunu olduğunu öğrendim