Minikpopo canım ben bebeğimin küvezden cıkması sevinciyle yada hastanede yapılan iğnenin etkisiyle iyi oldum sandım eve gelince dikiş bölgesi cok agrıdı sonra göğüs ucu yarası... Sonra göğüslerim de süt kanalları tıkandı evde kendi yöntemlerimizle sağınca canım baya yandı sonraaa ilaçlar döküntü kaşıntı yaptı vee en son da hala etkisindeyim dikişimin bi ucunda iltihap oldu 😟 çok şükür ayaktayım ama ilk bi hafta hergün yeni bi sağlık problemiyle gündemdeydim cnm