Eveeet arkadaşlar normal doğum isteyen biri olarak başladığım bu serüven sezeryan ile sonuçlandı😊 35. Haftamda suyumun azaldığını ögrendim o hafta bol bol havuç suyu içtim . Bir gece mide bulantısıyla kalktım ilk seferde yediklerimi ikinci seferde baya bi su cikardım . Ertesi gün mide bulantisi devam etti bebegin hareketlerinde azalma vardi ne olur ne olmaz gidelim muayene olim dedim ama evden giderken kayınvalideme dedim ki ‘ben bir duşa gireyim icimden bir his doğuma girebilirsin diyor’ dedim.Gittik muayene oldum suyumun bittigini ogrendim ama alttan baktiklarinda suyumun gelmedigini sızmada olmadigini soylediler. Perinatoloji doktoru bile sasirdi bu su nereye gitti diye. Yatisim yapildi daha erkendi aklimda cok soru vardi bebegimyeterli kiloda degilse kuveze alirlar felan diye
Annemide refakatci aldim yanima basladi seruven nst ye bagliydim surekli zaten bir kac saat normal yattim ilk onceligimiz normal dogum dediler çam ve sakura bu arada hastanede sonra suni taktilar bende ne açılma ne sancı gram olmadi oylece yattim yine sonra suniyi cikarip alttan fitil taktilar bu cok etkiliymis az da olsa açar dediler . Tabi bende hâlâ ne sanci ne acilma oldu . 17 saat sonunda doktor ve benim istegimle ssezeryana alindim. İşte can alıcı yerim…Belden uyusturmali yapmak icin egildim ama hic bir sekilde o igne girmedi bi yere kadar giriyor bi yerden sonra gitmiyordu .o doktor defalarca denedi belki 10 12 defa canim o kdar yandiki anlatamam . Salagim bende bagirmadim onlara tamamen uyutun demedim salak gibi çektim acıyı en sonunda pes edip tamamen uyutucaz dediler. Ve boylelikle 36+4 tedogum gerceklesti uyandigimda 15 dk kotuydum daha sonrasinda eve geldigimde bile yatmadim normal dogum yapmis gibi rahattim agrim felan yoktu bebegim sarilik oldu meme reddi yasadik hâlâda oyle mecbur sağıp sütümü doymazsada mama veriyorum. Simdi 29 gunluguz hâlâ emmemekte ısrarcıyız ama olsun oyle boyle geciyor gunler 😊