Bsraaa3 kuzum normal ki bu, Ovulasyon tedtleriyle evet öğrenenler de var ama bu çizgiler normal çünkü yumurtlama döneminde olmasanız bile böyle çıkar yumurtlama var ise o silik çizgi tamamemn koyu olur diğeri gibi. Gebelik testiniz varsa onu yapın bu şekilde Ovulasyon testiyle hamile olup olmadığınızi anlayamazsın. Dediğim gibi öğrenenler illaki var o da çift çizgi çıkmasından kaynaklı çift çizgi çıktığı için gebelik olcagini düşünüyorlar senin gibi bu sefer gebelik testi alıp yapıyolar gebelik varsa pozitif cikiyo bu sefer ovulasyon testiyle öğrendim vs diyolar ama aslında ovualsyon testiyle ogrenmediler o çizgi zaten olması gereken bı çizgi kuzum sen test alıp test yap o şekilde tmnet anlarsın eğer ki regline daha varsa erken gebelikte yapabilirsin