Kızlar yaşayan var mı bunu 3 gündür doruklarında yaşıyorum bunu resmen 😔 göğsümü biri sıkıyor bi sinir geliyor dayanılmayacak derecede tahammülsüLük var , bi sıkıntı geliyor terleme geliyor sonra , midemde kelebek uçuyor sanki gaviscon içip duruyorum 😀 neden böyle acaba ? Doktorlara gitmekten bıktım kendim yenmeye çalışıyorum.