Kızlar merhaba adetime 6 gün kala yumurtlamam oldu.Şuan yumurtlamadan sonra 17.gün sabah gebelik testim silik çıktı.Asla adetim gecikmez.28-29 günde bir hastalanırım.Normal batın üstünden 11 gün geçti.Hala hastalanmadım.Geç döllenme böyle bişey mi?Silikmi çıkar test normalde yumurtlamadan 17 gün koyu çıkması gerekmezmi?Kafamda deli sorular.Mide bulantım ve kasıklarım batıyor adet ağrım vs de yok