sinoli Esku Kumtelin bir alt modelini kullanıyorum çok memnunum, xiaomi de var ama onun kadar sevemedim 😍
2022bebeki Esku Kumtelin tabani pisirmiyor die şikayetleri fazlaymis o yüzden düşünüyordk vazgeçtik. Luxell ya da yui aklimizdaki
BBuseY Valla bunu alan hanımlar geri iade etmişti Burda yorumda okudum bende düşünüyorum eşim hediye alcak. Ben Xiomi marka düşünüyorum
35-altinkalp Ben xiomi kullanıyorum çokta memnunum elim ayağım oldu 2-4 kişilik aile için ve yağsız yemek seviyorsanız ideal. Özellikle hamileliğim mide yanmasıyla geçtiği için benim için daha iyi oldu. Balık yapmakta artık zulüm değil.
Esku 35-altinkalp bende hamileliğimde yediğime içtiğime dikkat etmeye çalıştım hep fırın kullandım o bakımdan airfryer almayı istiyorum ya bakalım
sinoli Esku Şöyle söyliyim aynı işlevi görüyor ben kumtelin pişirme işlevini daha çok sevdim annemde kumtel bende xiaomi var o yüzden düşüncelerimi yazdım tabiki tercih meselesi ama kumtel de fiyat performans ürünü tercih edilebilir ☺️