Merhaba hamiş annişler ben yine gribe yakalanıyorum sanırım boğazım çok kötü kaşınıyor akıntı başladı ağrı var çok dikkat ediyorum ama eşim çalışınca geliyor o kadar yan yana da durmuyorum sizce ihlamur kaynatsam ballı ihlamur içsem nasıl olur İnternet’e kimi iyi diyor kimi kullanılmaz diyor ne yapmam lazım 😔😪