qwer890- Nabzım çok yüksek çıkıyor 114 lerde. Daha önce Hiper triod den şüphelendiler T3 ve T4 normal çıkınca takip gerektirir dediler. Sonra TSH normale geldi sanırım yine düştü nabzım yüksek çıkmaya başladı. Bu durumu yaşayan var mı?