Bellisima21 Arkadaşlar sezeryan en geç ne zamn olir doktor bana diyo 34.haftadan sonra elaxiga gel ben şuan agridayim
Hilaynur Bellisima21 38 diye biliyorm 34 çok erken kontrol içim diyor olabilir yada erken dogum riskinizmi var
bademli_puding Bellisima21 41. Haftamı bitirmek üzereydim sezaryen oldum normalde 38 de olunuyor sezaryen
Cubukmakarna Ilkini 39’da yapiyorlar genelde. Ne kadar karinda o kadar iyi dedi doktor ama risklere gore erken olan var
Harikuya_Su 39+3 te olucam inşallah doktor daha erken bi tarih söylemişti 38 gibi ben bir hafta daha beklemek istediğimi söyledim