Klmazgzem benim arkadaşım avukat o yapmış ve paranın yarısından çoğunu geri almış. Fatura ile sgk ya gidip yaptım demişti hastahane e devlette yazan tutarın yüzde 200 fazlasını alabilirmiş yasal olarak, ama bizlerden yüzde 500 fazlasını aldığı için aradaki farkı iade almıştı sadece hastane bir daha kendisini kabul etmeyeceğini söylemiş 🤪 oda başka hastahaneye gider ne olacak ki