Kızlar merhaba. Eşimle ilk kez bebek denedik bu ay ben daha önce sadece rahmime baktırdım çok şükür bir sıkıntı yok. Hormonlara baktırmadım adetim düzenli şükür. Eşim gözükmedi doktora. Acaba gebelik planlamadan önce gitse miydik ikimizde doktora siz ne düşünüyorsunuz yoksa bebek denedikten sonra sonuca ulaşamayınca mı gidilmeli?