Polo Dilekkkk yani bilgi edinmek amacıyla, hafta hafta takibimi yaparken her ikisinide dikkate alıcam demekki.
Dilekkkk Polo doktor söylüyor Zaten mesela ben sezeryan olucam sıkıntı olmaz ise 38 de alırız ama geri de giderse son ana kadar beklerim dedi 🙏
Purple Hasretzeynep son adet tarihnden hesapla ona gore kac haftaliksan osun canim.. ben detyli ultrasonda 19+6 yim normal ultrasonda 18 hfta gorunuyo kafam karsti asi olacktim gttim danstim saglk ocagna dedi sen son adet tarhnden hesapla 19+6 yim
EzelUnal18 EmelBG canım benimde 22 şubat adet başlangıcı ama 34+5 haftalığım programa göre neden seninkiyle farklı aslında adet günleri aynı
EmelBG EzelUnal18 Bitiş olarak 29 şubat ama canım ondan fark olabilir 1 hafta öncemi kayıt yaptın ondan öyle gösterebilir .Doktorla aynı hafta bizim sat’a göre başka tabi onu almıyoruz konuya🎀.
EmelBG EzelUnal18 Ama doktorla aynı tarihte gidiyor tatlım 22 başlangıç 28-29 şubat bitiş işte 🙈👼🏼👼🏼👼🏼.
EzelUnal18 Benim doktorla uyumlu normaldede zaten en son adetin başlangıç tarihi baz alınır acaba bi hatamı var programda bilemedim şuan 😐
EzelUnal18 EmelBG tahmini doğum tarihi benimde 29 kasım ama şuanki haftalarımız uyuşmuyor 😁bi gariplik var çözemedim şuan 34+5 im ben 😁
EmelBG Hasretzeynep Ayrıyetten düşünsene canım şimdi 22 şubat başlangıç 29 bitiş adet tarihimin benim . Mart -Nisan -Mayıs -Hazıran -Tembuz -Agustos -Eylül -Ekim -Kasım 29 40 ları görmezsek Doğum vakti ortalama 💁🏼♀️
EmelBG EzelUnal18 29 Kasım 39 hafta oluyor benim canım doktor 15 Aralığa kadar bekleyeceğiz dedi ortalama .Neden öyle olmuş bizim seninle kafamda deli sorular 🙈😂😂😂
EzelUnal18 EmelTerkSarman saat 12 itibari ile benim 34+6 oldu 😁😁neyse artık bebişlerimiz geleceği zamanı bilir 😁
EmelBG EzelUnal18 Eksiklerimiz bitti ,şifonyerimizi gardolapla bekliyoruz bi o kadar onlarda 36 haftayı bulacak zaten .Ev temizliğini 35-36 yapmaya başlayacağım .Sonrası Kıyafetlerimiz yıkarım ütülerim tostigimin çantamızı hazırlarım ancak 💁🏼♀️.Çok erken yapmak istemedim ben bu işleri o yüzden bıraktım .Sen n’aptın canım hazırlıkları Ne durumda 🎊.