FatmaNur1-2 Ben 75 gr oldum. Canım önce açlık kan şekerine bakılacak sonrasında hemşire sizi uyaracak içeceği içebilirsiniz diye aradan 1 saat geçecek ve tekrar kanınız alınacak bu tokluk 1. Kan değeriniz olacak. Aradan 1 saat daha geçtiğinde bu da tokluk 2. Saat değeriniz olacak. Gece 12 den sonra yemek yemedim su dahi içmedim. Aynı şekilde kanım alındıktan sonra hemşire sıkı sıkı uyardı biliyorum cok şekerli içinizi yaktı midenizi bulandırdı ama su içmemeniz gerekiyor Çok mecbur kalırsanız bir yudum sadece dedi ama ben içmedim dayandım. Bazı kişiler yaptırmayın diyor ama ben karbonhidratı hayatımdan çıkarmama rağmen cok dikkat etmeme rağmen 1. Tokluk kan şekerim sınırda çıktı ve doktorum un şeker yok diyor hala. İyiki yaptırmışım yoksa nasıl olsa yemiyordum diye arada kaçamak yapabilirdim. Bence herkes olmalı ona göre yolunu çizmeli. Ciddi oranda bir yükseklik varsa da diyetisyen eşliğinde yürütülmeli diye düşünüyorum.