Xxx0101 Peri_kizi bildiğim kadarıyla bir zararı yok fakat çok kalorili 3 kestane 1 dilim ekmeğe eş değer dikkatli tüketmekte fayda var kilo olarak size döner🌸
3babyannesy Peri_kizi saçmalama aşırı faydalı ben muhakkak her hafta aldırır yapar yerim bebeğimin gelişimi 1 hafta önde gidiyor bebeğe yarıyor diye bilyrm bide vitamin deposuuu, mutlaka ye sonuçta oturup bir leğen yiyecek değilsinya zararı değil faydası var
Peri_kizi Meliko bilmiyom canım bı kaç kişi çevremden yeme dedi ama bide sizlere sormak istedim çok seviyorum kestaneyi
Linabebek1 Bende yiyorum haftada 2 kere şeker oranı yüksek sanırım kilo yapıyormuş hamileler değil herkesin tüketirken dikkat etmesi lazımmış abartmadan ye canım 😊
3babyannesy Xxx0101 kız bu doğrumu ben bu ay çok yedim çokta seviyorum 1 ayda 5kilo almışım oğlumda tosun olmuş karnimda sebebi bu demek öyle çabalarım ben birşey yemedim niye kilo aldm diye 🙄🥺😂
ycl4644 Peri_kizi 14 haftalık hamileyim geçen gün yedim 🥲 zararı olduğunu düşünmüyorum canınız istediyse yiyin zararlı olduğunu düşünüyorsanız tadımlık yiyin 🙏
Peri_kizi ycl4644 bende zararlı olduğunu düşünmüyorum ama çevremden bı kaç kişi yeme dedi zararlı dedi gebelikte şüphe içinde kaldım yani bide kızlara sorayım dedim ve içim rahatladi yiycem artık
Nesli8181 Peri_kizi bende yiyorum bi zararı yok neden olsun ki bulsam yine alıp yicem kalmadı artık k