Esmer_ kolay bir hastalık değil maalesef, hatta çok zor :// solunum, sindirim, üreme gibi sistemlerin hepsini birden etkileyen majör bir hastalık.. riskleri ve tanımı hakkında muhakkak hekiminiz bilgi verir zaten.. umarım sapasağlam doğacaktır bebişiniz.. bazen vir çok risk görürler ama turp gibi olduğu anlaşılır sonrasında ancak araştormakta fayda var yine de.. bol şans ve sağlık dilerim..