Dilos1717 Kızlaaar ikinci ismi ata koymayı düşünüyoruz başına isim bulamadık yakışacak isim önerir misiniz 🙂🙂🙂🙂
Deletedmom_29 Minikmucizelere İkinci isim olarak Ata düşündüğünden dolayı Berk Ata dedim Aslında Ata Berk daha uyumlu 🐣🌸
Minikmucizelere Deletedmom_29 evet biliyorum kötü amacla yazmadim belki o da hoşuna gider diye yazmak istedim bende😊🌸
Evelina95 Bizim erkek bebeğimiz olsaydı DEMİRHAN koymayı düşünüyorduk çok güzel anlamı var ama kızımız olacağı için ismini BEREN KOYDUK 🥰