Bebeto1 Benim bebeğim cinsiyeti gösterme taraftari degildi zor güç 23. Haftadada gördük bir oğlum vardı şimdide 1 kızım olacak ve hamilelik işini burda bitiyorum 2 cocuk ideal bence bu devirde 😃
Nilosfirarda19 Bebeto1 hayırlı uğurlu olsun inşAllah sağlıkla gelsin prenses sonunda öğrenmişsiniz sizin kadar bende merak ediyordum sizi postlarda gördükçe inanın🤭 💐
Zekiye_27 Bebeto1 Bende bugün detaylı da öğrendim benimde kızım oluyor 🥰sağlıcakla gelsinler hayırlı olsun
Sirine34 Allahım darısı bana inşa Hayırla sağlıkla sıhhatle hepimizin evlatları dünyaya gelsin 10 haftalığım bende 2. Gebeliğim inşallah benimde kızım olur dualarınızı beklerim kızlar 🥰
Minislerinannesiiiii Bebeto1 ayyy darısı başıma inşallah ya her cinsiyet postunda görüyordum bebişinizi dua edin bana lütfen bende kızım olsun çok istiyorum öncelik hayırlı ve sağlıklı olması inşallah🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Minislerinannesiiiii Bebeto1 evet 4.5 yaşında bi oğlum var bir de kızım olsun çok isterim 12. Haftada gittik sırtı dönüktü burda birkaç kişi erkek dedi ilk kesesine kız demişlerdi yüzük testi falan da yaptım ama bende meraktan çatlıyorum vallahi🙈🙈
Sirine34 Minislerinannesiiiii aynı ben vallahi inşallah Rabbim seni de beni de hayırla kız evlatla taçlandırsın 🥲🥰🤲🏻
Bebeto1 Yuzuk testi falan tutmuyor bana doktorum benziyor dedi kesin bisey demedi kızmış @Minislerinannesiiiii
Bebeto1 Valla hamilelik ilk çocuktaki gibi ama kiz bebek aşağıda olur derlerya gerçekten öyle rahimde falan hisediyorum oğlumda öyle dedigildi doktor bile baya aşağıdan bakıyordu zaten erkekte hep yukarıdaydi @Minislerinannesiiiii
Minislerinannesiiiii Bebeto1 ya benimde aynı sanki sürekli idrarım var gibi hissediyorum hatta ama bilmiyorum hayırlısı olsun inşallah öğrenince sizede yazarım dua edin banada🥰
Bebeto1 İlk tahmin doğru çıkiyor bence 2 bebegimdede 12. Haftadada benziyor denildi ve sonuç aynı oldu değişmedi @Mervem-