nurs2103 7 haftalık hamileyim ancak hiç iştahım yok doğru düzgün hiç birşey yiyemiyorum sadece multivitamin kullanıyorum bi sorun olur mu bebek için?
2022bebeki nurs2103 12.haftaya kadar bebek sizin depolarinizdan besleniyor merak etmeyin bir şey olmaz