Merhaba kızlar 13.haftamda doktorum büyük ihtimalle kız dedi.17+3 te tekrardan gittik bu defa yüzde yüz erkek dedi ama hala ikna olamadım .kız kıyafetleri bı kaç tane almıştım kızım diye seviodm isim bile bulmuştuk şimdi de kesin erkek diyince oğluşum diyorum ama tekrar gidip farklı şey der mi diye dusunmuyo değilim var mı bu durumu yaşayan ?