busrabay1_0 32+3 doktora gittim bebeğin 2 kilo olduğunu söyledi doktorum sizce normal mi bana az geldi sanki
Rahime3232 busrabay1_0 32.haftada benim 1800 demişti doktor ama normal kilosu dedi o haftalarda normal bence
kuzucumoglum busrabay1_0 kuzum iyi olsun doktor normal dediyse dert etme benimkide geriden geliyor ama alıyor azda olsa
busrabay1_0 Rahime3232 Syd53 Aselsmoms Teşekürler ederimmm hanımlar biraz olsun rahatladım açıkçası ☺️