Arkadaşlarım, tüp bebekle geneyim . Birsürü belirti yaşadım yaşıyorum ama bu 10. Haftada gelen bacak ağrısı en korkuncu oldu. Daha çok erken değil mi. Yorulsam anlarım ama sürekli mecbur evdeyim . Zaten hic iş yapamıyorum . Artık bu ağrıdan tv bile bakıp oturamiyorum.
Rabbim yardım et…