aseldurununannesi_ Cansusnr ben her gittiğimde söylemeden veriyorlar canım hatta ekrandan resim çekiyorum eşime göstermek için kağıtta çok belli olmuyor diye doktordan istemeyi denedin mi
poyrazin_annesi28 Cansusnr Ben de devlete gidiyorum her zaman veriyor doktorum. Acilde de vermişlerdi. Her yer farklı demek ki. Sormadiniz mi hiç
Cansusnr Çevremdeki arkadaşlarımda alamıyor yasaklandığını söylüyorlar geçen seneye kadar veriliyordu bu sene çoğu kimse alamıyor ilk hamileligm buda beni üzdü
selinsmother Ben aynı hastanede farklı doktorlara giriyorum bazı doktor kalp atışı dinletiyor bazısı dinletmiyor. Bazısı kağıt da veriyor. Doktoruna göre de değişiyor. Bana böyle kalp atışlı verdi hatta 
Cansusnr Ankaralı olupta devlet Hastanesi’ne giden varmı aranızda kızlar sordum belkide 2aylik daha yeni diye vermek istemedi