Kızlar kızımın gözünde gül lekesi var ama enfeksiyon mu mikrop mu diye korkuyorum Şuan zaten enfeksiyon dan yoğun bakımda gözlerinin ödemi inmemiş ve gözünün akı daha çıkmamış hala göz bebekleri var sadece özellikle gül olan gözü komple öyle sanki normal mi ? Doktora götüreceğim evet ama Şuan yanımda değil çıkınca anca düşünmekten araştırmaktan yoruldum cevap verirseniz çok sevinirim 🙏🏼