Selinay29 Merhaba kızlar yeni doğan sünneti düşünüyor musunuz ya da çevrenizde yaptıranların tavsiyeleri ne durumda? Kafam karışık
mertveannesi2211 Selinay29 bebeğim 36 günlük gün aldık 44.gunde hayırlısı ile inşallah sünnet yapicaz etrafımda herkes daha böyle küçükken yaptırma taraftarı ve kendileride yaptırmış çok memnunlar iyileşme süreci daha kısa acı cekmeleri de daha az oluyormuş
Lucy Selinay29 İlk oğlum tam 3 haftalıkken yaptırmıştım. Nasip olursa İnşAllah ikinci oğlumda daha erken yaptırmayı düşünüyorum. 🥰
EymeninAnnesi__ Selinay29 kim diyor allah aşkına hissetmez olurmu oğlum 11 de çıktı hastaneden aksam 4 e 5 e kadar agladi sonra düzeldi 4 5 saat agrisi oldu sonra gecti cisini felan yaptiginda yakiyordu ama ertesi gune biseyi kalmadi hemen toparlandik
Eceecim 40 ı çıktıktan sonra yaptırmayı düşünüyorum. Hem bebeğim hem ben kendimizi toparladıktan sonra. Zaten doğum yapacağım hastane de 40 ından sonra yapıyoruz dedi.
BBuseY Birebir üroloji doktoruna sordum canım ben ilk 1 ay çok tehlikeli 3 üncü ay ideal 1 yaş ve sonrası travma olur dedi
Deletedmom_33 Selinay29 41 günlük yaptırdım. 1 haftada tamamen iyileşti. İyiki sornaya bırakmadim dikisini vs patlatirmis