Emineo98 adetime 13 gün var ama mide bulantısı ağızda tatsızlık ve kabızlık var iştahsızlık evde test yaptım negatif sizce kan vermelimiyim yardım edin
Gamzer Emineo98 13 gün bekle canım. Olsa bile daha çok çok küçük çıkmayabilir hayal kırıklığı yaşama. Regl olacağın gün baktin hastalanmiyorsun öyle yaparsın. İki gebeliğimi de regl olacağım gün öğrendim. Allah gönlüne göre versin insallah🧡
Deletedmom_29 Emineo98 Daha çok erken adet gecikmesinin 10 veya 15 günü doktorum test yapmayı önerdi daha iyi sonuç alabilmek için şuan varsada çıkmaz zaten
Elizbusra Selam bende gecen sene kimyasal gecırdım suan 8 gün gecıkmem var kan vermeyi dusunuyorum 3 gün once 0,4 dü 6 gün once 0,3 dü sizce hamilelik varmıdır ? Kaset test yaptım 2 gün once negatifdi