Htcsszr calısacaksan 32. Haftada calısabilir raporu alman gerekli tabi önce nst giriyosun sancın ve acılman yoksa veriyor doktor
Eger sıkıntı cıkmazsa 37. Haftaya kadar calısıp zorunlu olarak 37. Haftada calısmaz raporu alıyorsun ve 32 ile 37 arasındaki 5 haftayı dogumdan snraya aktarıyosun böyle