buketakblt merhaba 34 haftalık hamileyim tecrübeli anneler göğüs çatlağı için neler yaptınız hangi kremleri önerirsiniz?
Mihri-musta Ben 37. Haftamdayım eczacı arkadaşımın önerisiyle 36 dam itibaren lansinoh krem kullanıyorum Doğuma kadar Doğum sonrası da ihtiyaca göre, kahverengi kısma sürüyorum sadece
Mihri-musta Sumeyyye kahverengi bölümden itibaren ucu da dahil olarak, biraz elimle dağıtıyorum sonra kendınin çekmesini bekliyorum, günde iki kez dedi ama ben sadece gece yatmadan önce yapıyorum gündüz zor oluyor benim için kurumasını beklemek zor gündüz 🙂
Marpling buketakblt doğurmadan iki hafta önce günde iki saat takın diyor.bende daha fazla taktım.çok memnunum hiç yaram olmadı.mucizevi bir ürün .ve ben yaradan çok korkuyordum
Pelinnnn Ben neredeyse hiç krem kullanmadım. Silverette gümüş göğüs kapaklarını kullanıyorum, şiddetle tavsiye ederim. Mükemmel bir buluş, benim gibi aşırı hassas bir cilt bile hiç ama hiç yara olmadı.