Leylaberk Merhaba kızlar doktorum şeker yükleme testi önerdi yarın sabah gidicem karar verirsek siz yaptırdınız mı ne zaman yaptırdınız ben şuan 24+1 deyim
hunilimom Leylaberk ben iki gebeligimde de yaptırdım gerekli görüyorum doktorum da önerdi 26? Hafta da yaptırmıştım
Ayytacc Leylaberk 24-28 hafta arasi yapiliyormus canm bende cuma 24hafta bitiyor seker yuklemesi yaptiricam
Ayytacc Leylaberk her iki tarafada gidiyorum ondan her ikiside yaptir dedi iki oglumdada yaptirmistim simdi prensesim icin yapilacak