Kızlarr hamileliğimin başından beri sivilcelenme sorunu yaşıyorum ama abartılcak derecede degildi elbet hormonlardan dolayı bu durumu yaşıyorum gebelik öncesinde de aşırı sivilceli biri değildim sadece adet günüme yakın çıkıyodu geçiriyordu fakat son zamanlarda aşırı derecede de sivilce akne sorunu yaşıyorum alnımda çenemde yanaklarımda yüzümün çoğu bölgesinde çıkıyo bu durumda da benim canımı sıkıyo krem falan da kullanamıyorum tabi daha doktor kontrolüme de var elbet ona da danışıcam ama napmam gerekiyor önerebileceğiniz kullandığınız zararsız kremler var mı sudokremi duymuştum iyi geldiğini kullananız var mı aranızda