Iremfasl_ Hamileliğimi öğrendiğimde birkaç hafta sonra başladı. İlk çocuğumda da aynı şekilde doğana kadar çektim, hiç yürüyemedim ağrıdan. İç karnı dar olanlarda sanırım yapısal kemiklerin açılmasıyla falan alakalıymış, bir çözümü yok resmen doğumu bekleyeceğiz. Çok yorulmamaya çalışıyorum ben de bugün ısıtıcı ped aldım dayanamayınca onu taktım bir tık iyi geldi gibi sıcak sıcak. Bir de doktorum magnezyum verdi ama bilmiyorum faydası olacak mı bu sefer, sanmıyorum 😊