Bebeğim ben hareketsiz kaldığımda sürekli hareket ediyordu 2 gündür hareketleri azaldı yine ediyor ama önceki kadar değil. Mesela sabah uyandığımda falan hissederdim hissedemiyorum. 25 haftalığım normal mi acaba büyüdüğü için hareket alanı mı kısıtlandı ki