EmineDefneGokce doktorum çok ilgisiz söylemezdi.. bana hakaret etti bende şikayet ettim fakat bişey yapmadılar malesef öyle bir çağda yaşıyoruz ki doktorlar çok ilgisiz kötü olsa bile söylemiyorlar ben yaklaşık 2 muayenedir çocuğumu göremiyorum bi heyecanla gidip:( bu yüzden özele gideceğim bundan sonra 🙏🏻 o yüzden sordum bende zaten bilgisi olan vardır belki 🤲