Devlete gidiyorum. Malum 16. Haftadan itibaren söylüyorlar:( hani cinsiyeti önemli değil tabiki önce sağlık. Ama karnımı severken kızım veya oğlum demek isterim. Yarın kontrolüm var ve 16+4 günlüğüm bugün. Utrasyonda 1 hafta önden gidiyor. Söyler inşallah yaaa çok heyecanlıyim sabah uyandigimdan beri. 1 ay zor geçti valla. Günler geçmek bilmedi