Mugeliya ben Ayfer hocaya gidiyordum. Daha öncesinde duygu hocaya da gittim hiç memnun kalmamıştım. Elif hocayı da bir gün kapının önünde gördüm çok tatlı, çok Güler yüzlü bir insandı. Ondan randevu almak istediğimde randevu alamamıştım, çok yoğundu. Ayfer hoca 12. Hafta da beni perinatolojiye gitmem için yönlendirdi. Henüz haftam gelmedi fakat bugün randevu almak için aradığımda 2500 TL fiyat verdiler. Madem hocalar da ikili testi yapabiliyorlar ne diye ğerinatolojiye gönderiyorlar anlamıyorum. Sinir oldum şimdi 😬 bende devletten tanıdık vasıtası ile randevu aldım perinatolojiye. Bulamasam yapılacak işlemi yapabileceklerken yapmıyorlar, yazık ya. Peki Elif hoca telefon numarasını verdi mi ? Ayfer hoca mail yolu ile irtibata geçelim diyorda 😬