Merhaba bikaç gün önce 3,5 yaşında ki oğlum hastalandı ve ondan da bana geçtik ilk gün baş ağrım vücut kırgınlığım vardı 2 gündür de sadece şiddetli bir şekilde öksürüğüm var artık öksürürken karnım acımaya başladı enfeksiyonum olduğu için antibiyotik kullanıyorum öksürüğümü geçirmek için ilaç kullanmak istemiyorum öksürüğümü hafifleticek ya da geçirecek evde yapabileceğim herhangi bir şey var mı sizlerinde bildiği uyguladığı yardımcı olursanız çok sevinirim