Hilalbeby Kizlar ikili test için geciktim verdikleri randevu tarihinde ikili test geçmiş oluyor ve üçlü test haftasına denk geliyor ikili test yapmayıp üçlü test yapsam sıkıntı olur mu sizce
Likayolcusu Hilalbeby tam kaçıncı haftada yapılıyor ikili test ve ne işe yrıyor ben kızımda hiçbirini yaptırmadım
Mersss06 Benim doktorum gerek görmedi ikili testi üçlüye gireceğim ona randevu verdi… bir sıkıntı olmaz canım 😊
Hilalbeby Likayolcusu 11-14 haftaları arasında yapılıyo özele gidicem yarın bakalım ne dicekler yaptirsammi yaptirmasammi kararsızım şuan 13 haftalık devlette randevu yok