Elisaburcu Kızlar 23.haftamda renkli ulturason girdim ve doktorum çocuk çok aşagıda dedi düşük önleyici ilaç iğne verdi ve sadece tuvalete kalkmama izin verdi ve 15 gündür yatıyorum benim gibi bu durumu yaşayan anneler sizler nasıl atlattınız bu durumu :/
Yesimm3 Canım bende o haftalarda bebek aşağıda ve suyum azdı. Serum aldım iki gün 2 litre. Ve dinlen dedi doktorumuz bizede bende dinlenme fırsatım olmuyordu koca ve birde oğlum var. Çok şükür atlattık Kasım'da doğum var inşallah 🙏. Sende dinlen bolca fırsatın varsa ve kötü düşünme Herşey güzel olsun inşaallah 🙏😍